Otrzymaliśmy do konsultacji projekt Rozporządzenia Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach – CZYTAJ
Zachęcamy do umieszczania swoich uwag na naszej stronie w formie komentarzy pod tym artykułem.
Fajnie, że niektóre zmiany są analizowane, ale poszło to zbyt ogólnie. Już teraz ilość malowania i koncert życzeń zamiast poprawiać BRD to wpływa negatywnie i napędza wypadkowość. Poniżej moje przemyślenia nad propozycjami. pzdr Mariusz jest [str 9] Do oznakowania odcinków prostych między skrzyżowaniami stosuje się znaki poziome. zmiana Do oznakowania odcinków prostych między skrzyżowaniami jeśli stosowanie oznakowania poziomego poprawia bezpieczeństwo ruchu drogowego można stosować linie krawędziowe. Brak jest badań wskazujących poprawę BRD w czasie stosowania linii krawędziowych względem oznakowania segregacyjnego, ale ich obecność (linii krawędziowych) dla odcinków dróg wykazuje mniejszą ilość zdarzeń drogowych (rezultat obserwacji na podstawie doświadczeń własnych) jest [str 10] Rys. 7.2.1. Oznakowanie jezdni jednokierunkowej bez krawężników o szerokości mniejszej od 6,0 m zmiana Rys. 7.2.1. Oznakowanie jezdni jednokierunkowej bez krawężników o szerokości mniejszej od 6,0 m (dla szer. min. 5,0 m) doprecyzowanie tego warunku jest konieczne, ponieważ na jezdni o szerokości 3,5 m wykonywane są linie krawędziowe… Czytaj więcej »