Subscribe
Powiadom o
2 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
adtr
8 marca 2020 20:33

Pewne sprawy w kraju od lat są zaniedbywane i stąd podejście, że lepiej nie ruszać, bo zacznie brzydko pachnieć i trzeba będzie się namęczyć, aby rozwiązać problem. A w kontekście uprawnień i wymogów dla projektantów organizacji ruchu to sprawa jest podwójnie trudna, bo każdy z nas ma swoje wizje tego świata i nie będzie łatwo wypracować jednego zdania. Nawet wspomniane w piśmie dla sieci TENT audytowanie dróg na chwilę obecną kuleje. Jestem audytorem i widzę. Biura projektowe KORPO które udzielają się w temacie obwodnic, dróg ekspresowych mają u siebie w firmie audytora, GDDKiA audytuje między sobą (między oddziałami) – powoduje to osłabienie czujności, obniżenie poziomu wymagań i przyzwyczajanie się do braku wymagań, bo ktoś mnie może zwolnić (a przepis zabrania aydutowania we własnej firmie właśnie z powodu nacisku i bezpośredniej zależności od osoby, która wymaga audytu i to najlepiej pozytywnego bez uwag i błędów, bo inaczej …. wiadomo). Bez ciągłego… Czytaj więcej »

tomwaw - 183
8 marca 2020 17:01

Nie będę ukrywał, że w kontekście zmian przepisów dotyczących pieszych, które planowane są na lipiec tego roku Ministerstwo bardziej refleksyjnie podejdzie do zgłaszanych przez nas postulatów. Tym bardziej, że przynajmniej ten drugi nie wymaga skomplikowanego procesu legislacyjnego i jest prawie gotowy. Szkoda. Mam nadzieję, że statystyki brd nie dadzą nam powodu, żeby powiedzieć: “a nie mówiliśmy”.

2
0
Would love your thoughts, please comment.x